Grafikai tervezés alapiskolája I. – Piros szín
A piros szín szenvedélyt és erőt tükröz. Azonosítják a bizalommal, energiával és intenzitással.
A piros szín megragadja a figyelmet és képes érzelmeket kiváltani, sőt a pulzusszámot is képes megemelni, fokozza az étvágyat.
A piros – energikus, intenzív megoldás a grafikai tervezésben
Mit mond a piros szín a vállalkozásról?
Ha grafikai tervezés során piros logószínre esik a választás, akkor biztosak lehetünk benne, hogy a végeredmény egy energiával teli, erőteljes képet fog festeni rólunk. Az étvágyfokozó tulajdonsága miatt előszeretettel alkalmazzák éttermek és élelmiszeripari cégek. A piros szín sürgető hatása miatt pedig úgynevezett impulzív termékek vásárlásának fokozására is kiválóan használható.
Kerüljük azonban babaápolási termékek, energia- vagy pénzügyi szolgáltatás értékesítése esetén, mert ez a szín túl agresszív ahhoz, hogy ezekkel a termékekkel pozitív összhangot alkothasson.