grafikai tervezés narancs logó borítókép

Grafikai tervezés alapiskolája III. – Narancs szín

A narancssárgához játékosság és lelkesedés, izgalom, melegség, kreativitás és fiatalosság társul. Állítólag fokozza az agyi tevékenységeket, ugyanakkor agresszívnek is hathat élénksége, erőteljessége miatt. Barátságosságának és mentális stimulációjának köszönhetően segítségünkre lehet abban, hogy a fogyasztókat cselekvésre ösztönözzük. Narancs – mentális stimuláció grafikai megoldásokkal Kiváló társítás szórakoztatáshoz, családi termékekhez, ételekhez, babaápolási termékekhez, esetleg étrendkiegészítőkhöz. Segít abban, hogy […]

grafikai tervezés barna logó borítókép

Grafikai tervezés alapiskolája II. – Barna szín

A barna szín a föld és a fa színe, így ezzel azonosítva állandóságot, stabilitást, konzervativistást, megbízhatóságot és kényelmet sugároz. Ez a szín az erő, az érettség és a biztonság színe. Grafikai tervezés során néha a zöld helyettesítésére szolgál olyan vállalatoknál, amelyek ökológiai gazdálkodással, organikus termékek előállításával foglalkoznak. A barna – állandóság vagy unalom? Mikor használjuk […]

grafikai tervezés piros logó borítókép

Grafikai tervezés alapiskolája I. – Piros szín

A piros szín szenvedélyt és erőt tükröz. Azonosítják a bizalommal, energiával és intenzitással. A piros szín megragadja a figyelmet és képes érzelmeket kiváltani, sőt a pulzusszámot is képes megemelni, fokozza az étvágyat. A piros – energikus, intenzív megoldás a grafikai tervezésben Mit mond a piros szín a vállalkozásról? Ha grafikai tervezés során piros logószínre esik […]