Grafikai tervezés alapiskolája XII. – Ezüst szín
Az ezüst a tisztaság, gazdagság, kényelem és elegancia színe. Fémes érzése kiválóan leír minden pozitívumot, amit csúcsminőségű ipari és technológiai szempontból szeretnénk közvetíteni.
Az ezüst színvilágú grafikai témával ellátott termékek magas minőséget sugároznak, valamint feltételezi a vállalkozás hűségességét a fényűző, ám mégis konzervatív megjelenés mellett.
Ezüst – a csúcsminőség megtestesítője a grafikai tervezésben
A lógón megjelenő ezüstös felület kiválóan alkalmas a márka kifinomult és ízléses mivoltának hangsúlyozására. Nem véletlen, hogy rengeteg autómárka használja emblémájában az ezüst színt.
Az autóipar mellett jó választás lehet szállítmányozással, informatikával, divattal vagy pénzügyekkel foglalkozók számára. Azonban ha élelmiszerrel kapcsolatos tevékenységet végzünk, esetleg mezőgazdaságban tevékenykedünk, vagy gyermekeknek szánt termékeket forgalmazunk, válasszunk valami élénkebb színt!