Grafikai tervezés alapiskolája III. – Narancs szín
A narancssárgához játékosság és lelkesedés, izgalom, melegség, kreativitás és fiatalosság társul. Állítólag fokozza az agyi tevékenységeket, ugyanakkor agresszívnek is hathat élénksége, erőteljessége miatt.
Barátságosságának és mentális stimulációjának köszönhetően segítségünkre lehet abban, hogy a fogyasztókat cselekvésre ösztönözzük.
Narancs – mentális stimuláció grafikai megoldásokkal
Kiváló társítás szórakoztatáshoz, családi termékekhez, ételekhez, babaápolási termékekhez, esetleg étrendkiegészítőkhöz. Segít abban, hogy energetikus, észrevehető logót tudjunk a célközönség elé tárni, ám ahhoz, hogy ne legyen túlzottan tolakodó, arrogáns választás, érdemes semleges színekkel kombinálni.
Grafikai tervezés során kerülendő ezt a színt választani abban az esetben, ha ügyfélközpontú vállalkozás (közlekedés, energiaipar vagy pénzügyi szolgáltatók) számára tervezünk.